2 akvarium till salu
Hej hopp! Har två akvarium med hemmasnickradenätlock till som jag vill bli av med. Två olika storlekar. Den ena är nog ca 150-180 liter ungefär. Har ett bra djup så man får plats med tjockt lager av spån till sina gerbiler. Den andra är väl inte mer än 100 liter skulle jag tro. Den har tyvärr ganska låga väggar så man får inte plats med tillfredställande tjockt lager spån. Dock kan den passa fint som bebisbur hos en uppfödare eventuellt då man ofta inte har så mycket spån när man har bebisar. Annars fungerar den väl bra till hamster eller nått annat djur. Jag vill ha 300 kr för den stora och 100 för den lilla. Eventuellt kan jag skicka med den mindre gratis ifall man vill ha båda akvariumena. Mer exakta mått samt bilderska jag försöka fixa så snart jag har tid :) Endast hämtning, jag har ingen möjlighet att köra dessa. Akvariumena finns i Skara.
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Hej! Jag är väldigt intresserad av det större akvariet, har du möjlighet att lägga upp bild på det? Bor i Falköping så jag kan hämta det utan problem :)
dessa sålde jag i februari :P
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning