Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 502 ggr
elizabeth7
3

Omplacering ensam hona!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inatt dog Splinters syster och hon är nu ensam. Jag vet inte vad jag ska göra eftersom jag inte är jätte kunnig med just gerbiler, men förstår att hon behöver en ny bästis. Därför vill jag omplacera henne till ett hem där någon tar hand om henne och vet vad den gör. Hon ska få en kompis och inte behöva leva ensam, därför tycker jag det är viktigt att du vet hur man parar ihop nya gerbiler. 

Splinter är ca 6 månader och urmysig personlighet. Bits inte och är väldigt nyfiken. Är lätthanterlig men inte jätte van vid att bli buren. Hon förtjänar mer tid än hon fått av mig och därför är det jätte viktigt att du är engagerad! 

Vi finns i Eskilstuna. Hemmet är viktigare än pengar så är du rätt person skänker jag henne gärna.

elizabeth7
0

Ingen som är intresserad av henne?

Sevgi
0

Skulle kunna möjligtvis men jag ska skaffa mina första gerbils så är inte så erfaren av att para ihop just gerbils, bara andra smådjur :/

elizabeth7
0

Ja, jag vill ju verkligen att hon får det bra. Kan du tänka dig sätta ihop henne med en ny? :)

Sevgi
0

3# Absolut, min tanke från början var att ha två stycken tillsammans då jag inte vill att de ska vara ensamma när jag t.ex är i skolan eller jobbar. 

Just nu letar jag bara efter ett större akvarium än vad jag redan har för att jag tycker mitt är för litet (även om det tydligen enligt lag inte är det) :)

elizabeth7
0

Skriver i meddelanden så kan vi prata vidare!

elizabeth7
0

Puffar upp tråden! Splinter behöver fortfarande hem, ingen intresserad? :)