Gerbiler med andra djur?
Nu menade jag ju inte att ni skulle sätta ihop era gerbiler i samma bur som andra djurslag. Utan jag var mer nyfiken på om ni hade några bilder där ni har fotat gerbiler tillsammans med andra djur på bilden.
De behöver inte har närkontakt utan det räcker att båda är med på kortet!
Kom igen och ladda upp bilder! Det hade verkligen varit roligt att se!

En gerbil och en Homo Sapiens…tihi ^^

Vilken söt bild! #2
Fina bilder :D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Söta bilder!! Tror inte jag har nån på gerbiler o andra djur. Däremot möss o hund. 

Nej, jag har faktisk tinte hller några bilder med blandade djurarter
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Aha, men kan ni inte TA några då?…lalala 
Håller med #7.. Ta några då ;)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
kan nog fixa sånna bilder :P men härom dan så luktade min hund på en av gerbilerna och gerbilen flög en meter upp i luften och min hund vart rädd över att hon hade gjort nå dumt .. : / men kanske kan fixa bilder med gerbiler med andra djur :)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

Okej, men äventyra inte någons säkerhet bara. Det räcker med att de är med på bilden båda två. Behöver inte vara i närheten av varandra. Visa inte upp gerbilerna för något djur som du inte litar på!

Väldigt intressant tråd!
Fairytail: Hur går det att ha dem tillsammans?
#10 såklart jag inte gör :P

#11 Jag har inte gerbilerna tillsammans med några andra djur. Blandar inte arter. Musen och gerbilen på bilden har inte haft någon kontakt med varandra. De är bara på samma bild..;)
De enda som får lov att träffas är han-hunden och marsvinen. Han älskar verkligen sina marsvin, ligger och slickar dem rena som om de vore hans valpar..
Jag har bilder på när kattungar och ökenråttbebisar är tsms ;)

visa dem!

Ja vissa!
Det gäller er allihopa! har ni någon bild som passar här så lägg upp den!!
hehe kolla vad jag hittade i bildgömmorna, ena marsvinshanen Party och ena gerbilen Cyrax, båda intet ont anande om att på andra sidan finns någon mysko snubbe… och så fick de syn på varandra… men bara Cyrax tyckte det var spännande =P
Tyvärr är bilden så liten för annars hade den blivit riktigt suddig.

Haha vad söta!
hehe måste bar avisa denna :P hehe kattten trycker ner sitt huvud i deras sand bad som jag ska byta sand i hehe