Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 341 ggr
ulrikame
7

gerbiler ifokus :)

jag kommer snart att vara gerbilägare för första gången (skyller på mina systerdöttrar som köpte sina i vintras) och jag måste säga att jag är väldigt glad över att ha hittat denna sida.

det kanske inte så många som svarar på mina inlägg men huvudsaken är ju att jag får svar :)

sen att jag får maila några av er med diverse frågor är ju hur bra som helst… känns riktigt bra att ha möjligheten till att fråga "dumma" frågor här och inte bli idiotförklarad för att jag inte vet.

jag vill ju att mina gerbiler ska få det bra när de bor hos mig :) och det hjälper ju ni till med.

de artiklar ni skriver är jättebra skrivna och ger bra information för en novis som mig själv :)

jag hoppas att denna sida kan vara kvar länge med er som driver den. det märks att ni bryr er om era djur och är beredda att föra er viktiga kunskap vidare utan att så att säga idiotförklara oss som inte vet.

ville bara berömma er :)

mvh ulrikame

panini
2

Jag håller verkligen med dig! Tycker att detta är en helt fantastisk sida där alla är trevliga och håller en bra ton :) Tack till er alla! :)

[GerbilLooover]
3

Tycker också det här är en jättebra sida med många bra artiklar osv.. :)

Gerbilles
3

Håller med dig till 100%, finns alltid någon som kan svara på ens frågor! 🙂