hjälp oss med bilder!
Nu har vi i admin bestämd att frächa upp vår artikelförråd lite! Sätta in nya artikel och damma av lite dem gamla, för det behöver vi er hjälp!
Vi behöver er hjälp med bur-bilder!
dessa bilder ska vara till en artikel om hur gerbil-buren ska se ut, då vill vi ha massa bilder för att inspirera och visa hur en gerbil ska bo för att må bra.
så om ni vill ha ett tass-avtryck i våra artiklar:
Leta genom dina foton och hitta bilder som passar, det ska vara dina egna eller så ska du ha tillåtelse att få använda dem!
bur-bilderna ska visa en bra gerbil-miljö: massa spån, stor bur m.m. inga gallerburar eller något sådant
tänk ut varför du vill att bilden ska vara med, varför det är en bra gerbil miljö, och skriv det såklart 😉
skriv om du vill ha med ditt namn eller liknande under ditt foto i artikeln
lägg in hur många bilder ni vill det är helt upp till dig!
men vi lovar inte att vi kommer sätta in allas bilder i artikeln, vi skulle gärna men det kan bli för många eller så passar de inte riktigt det vi vill ha
men vi tackar alla som lägger in bilder och vill bidra till en finare sajt, Tack!
Jag bidrar gärna :). Vart skickar man in bilderna och finns det något sista datum?
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
1# du skickar bilderna här, du lägger bara upp dem! :)
nae ingen sista datum men vi ska ju jobba med dessa artiklar så helst kanske max om 1 vecka? :)
2# det är verkligen en stor och fin bur som representerar (hur man nu skriver det hahah) en bra gerbil miljö! vill du att vi ska skriva ditt namn under den eller något?
#3 Det får du gärna göra! :)
Tassar tråden så att jag kommer ihåg att ta foto! ;)
#3 okej då vet jag. Ska se om jag kan fixa bilder någon dag :).
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Ska försöka ta bättre bilder imorgon, men här är en iaf! Provat oss fram från halvfullt till detta och dom trivs helt klart bäst med "överfullt" ;) Det blir mycket städande eftersom att dom skvätter ut en del men det är det värt så länge dom har det bra. Edit: man ser inte mycket av inredningen då de har grävt ner det mesta :D