Lekar ?
Jag undrar om ni vet några aktiveringslekar eller något annat som man kan hitta på för sina gerbiler, förrutom toarullar och sånt.. Skulle vara väldigt intressant.. finns det några leksaker att köpa för gerbiler? Jag köpte ett hjul som är 3 i ett,.. som dom kan rulla med på golvet osv.. men det var ingen hitt, mina bebisar blev väldigt rädda och nu ligger det stora hjulet i papperskorgen och jag är helt utom mig, har ingen fantasi alls.. kan ni dela med er av eran ? 

oavsett vad det är för hjul är inte det bra för gerbilerna, så även om det är en kul leksak är det inte roligt sen (för gerbilerna asså:P)
Den bästa aktiveringen är ju SPÅÅÅN! Massor med spån, gräv ner hus, rullar osv, och dom kommer nog nästan garanterat börja gräva massa gångar! :)
ja spåån de gillar mina eller älskar de :P toa rullar såklart hehe jag har bara haft dom i 2 dagar :p men jag märker redan att dom älskar de :P
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

hehe ok ! :) Kan man inte göra nån hinderbana också? Jag tror jag läste nått om nån hinderbana.. :S
Du kan väl knåpa ihop nån labyrint med roliga saker som koppar och pinnar och roliga saker de har i buren och sådär? Låta dom springa på bordet i banan, hehe.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

hehe aa jag ska testa det :) Har ni själv gjort någon lyckad sådan? :)
ne men skulle vilja ha tips heeh :P har ju inte haft mian så länge än
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower