Akut omplacering
Hej! Min gerbil Äma på 3 år behöver en akut omplacering! Hon är REW (tror jag) och finns i Halland. Anledningen till att hon behöver nytt hem är för att hennes kompis har tyvärr gått bort och jag ska dessutom flytta. Eftersom jag inte har ett större intresse för att skaffa fler gerbiler så tänkte jag att det kanske finns någon som kan ta hand om denna dam.
Hon är en pigg och mycket grävglad tjej som tycker om godsaker. Hon är handtam med mig men blyg vid främlingar.
Om du kan ge henne ett varaktigt och kärleksfullt hem så kontakta mig!
tror det va någon som letade efter en lite äldre dam här på sajten, titta på dem gamla trådarna lite längre bak i historiken.
annars är det så att då hon är så gammal så behöver hon ingen kompis (såklart vore det bättre men) så igentligen, om du har plats och tid kan du behålla henne utan att skaffa en ny kompis. men du kanske inte har tid eller plats om du ska flytta?
Jag letar efter en gammal hona, helst en som är steril och som inte haft någon kull. Är du säker på åldern? Vill helst inte få en massa ungar :)

# 1 Ah. Nej anledningen till att jag sätter upp detta är för att jag ser att hon inte är lycklig ensam, samt att jag inte kan vara hemma ofta. Jag har ju tyvärr inte riktigt tid nu heller, det hade helt klart varit bäst för henne hos någon annan.
# 2 2010-04 är hon född, så hon är ju till och med lite äldre än 3 år. Hon har aldrig haft en kull🙂

#2 om du är intresserad utav en omplacering får du gärna kontakta mig snarast 🙂
#5 haha precis! #4 jag är väl intresserad men jag och sambon måste diskutera igenom det. Vi ill absolut inte råka få en kull. Det vore jobbigt. Vart i Halland befinnerdu dig? Jag är nämligen i Halmstad den här veckan men bor vanligtvis i Stockholm.

#6 Är bosatt i Halmstad, så där är det inga större problem😉Kontakta gärna mig så fort som möjligt.