Kön?
jag tycker alla ser ut som killar!!

jag tkr faktiskt som nummer 1 :)
Jag tyckte också alla såg ut som killar men vill ju vara säker.
ser ut som killar, men kolla om några dagar igen :) Jag brukar kolla mina med jämna mellanrum, ibland är det ju någon som mitt i allt "byter" kön :P
Tänkte försöka ta nya kort under kommande vecka och lägga ut men är ju inte det lättaste då dom inte är stilla speciellt långa stunder längre :P

Tycker 1an ser ut som en tjej.. 2 och 3 är killar.. 4an ser mer tjej ut men det är svårt o se för det är så ljust.
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Hmm okej.. usch va jobbigt det vart nu, måste ju liksom veta innan dom ska säljas eller ev. behållas.
Hur gamla är de? Du ska se att killarna snart får en tydligare pung, då blir det lättare att se. :P
Dom är födda 13 eller 14 november
Dom är ca 4 veckor nu och jag vet inte hur jag ska göra med o lägga ut annons när jag inte vet riktigt vad det är för kön
Kan du inte ta nya bilder nu då? Vid fyra veckors ålder är det säkert någon härinne som kan se ganska lätt :)
Okej, försöker väl ta imorgon men dom är inte mycket för att vara stilla så det lär bli svårt :P

tror det är 2 hanar och 2 honor. men fota typ nu. du har inte sett nå spenar?

försök få med magen med så man kan avgöra på Doftkörteln med
Nepp inte sett några spenar trotts att jag försökt titta efter just det. Ja jag ska försöka ta lite kort nu i kväll

#17 jag tycker också att et ser ut som 2 killar och 2 tjejer;) Men jag har inte speciellt mycket erfarenhet.. :P
Och då är alltså dom svarta killar?

ser ut som att alla är hanar

kanske möjligtvis att 1an är hona. du kanske kan fota en till bild på just 1an?
Kan försöka ta nya bilder på alla imorgon eftersom dessa inte vart så bra, sätter dom i samma ordning som dom senaste.. Har lite problem för tar jag med blixt blir det för ljust och tar jag utan blir det suddigt

Ja, det är 1an som möjligen är en tjej.. annars är de killar.
Does it become a walk?
/Ida

4 grabbar
Does it become a walk?
/Ida
Super! :) tack för hjälpen
Ja, det verkar som det bara blivit små killar i kullen. ;)
Jag tror att nr 4 och 2 ser ut som tjejer :)

#28 Eh, nej.. det är bara hanar.
Does it become a walk?
/Ida
1 o 3 ser ut som hane
2 o 4 ser ut som hona 😛
fast jag har haft kaniner, mina gerbiler ha fått 3st ungar första gången i lördags. 😃
om det ser ut som y, är det en hona 😊
o om der är sträk hane 😎
hej,
har någon en/två gerbiler honor, som någon vill ha bort
jag tar järna emot. eller säljes ungar :P
färg: blå/grå-vit, svartvit eller brunvit :)
TACK!! :)
#30 detta är en 3 år gammal tråd så ganska inaktuell nu ;)
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning