Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 1215 ggr
gerbil99
3

Smådjurshotell

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vet du inte vart du ska lämna dina gerbiler när du åker bort? 

Jag och min familj har startat ett "smådjurs hotell", som är ett vanligt hem i lugn hemmamiljö. Det drivs av mig och min syster, två tjejer på ungefär 15år som alltid har haft ett stort intresse för djur. Vi låter djurens ägare bestämma hur djuren ska skötas och tas omhand medans det är här hos oss. Här finns inga småbarn, hundar eller katter. Jag har själv två gerbiler och är därför gerbil-van.  

Vi startade Smådjurshotellet därför att vi tycker att man ska kunna lämna bort sina djur till någon som man kan lita helt och fullt på, utan att behöva oroa sig för sina djur under tiden man är borta.

Vi ser helt enkelt till att djuren trivs och mår bra när de är här.

Om du behöver någon som passar ditt djur så kan du läsa mer om oss på våran hemsida: 

http://smadjurshotellet.weebly.com

Vi finns i Nynäshamn som ligger ca: 5mil söder om Stockholm.

// Johanna - Medarbetare på Gerbiler ifokus

GerbilenDino
2

Åh vad kul 😎

Med vänliga hälsningar, Dino & Honi.

:3

Roze4235
2

Jag kommer eventuellt behöva gerbil vakt åt mina fyra gerbiler snart .. Du kanske kan få ta hand om dem..

Medarbetare på Twilight, Sydkorea, Tv & Musik. ♥

"You nicknamed my daughter after the loch ness monster?!"

gerbil99
1

#1 😎

#2 Jag tar gärna hand om dina gerbiler! Om du vill nå mig kan du Pm:a eller boka på hemsidan… 🙂

// Johanna - Medarbetare på Gerbiler ifokus

Anne.K
3

Jag är nyfiken över hur ni löser eventuella problem som skulle kunna uppstå medans ni har hand om andras djur.

T.ex så kan ju alltid olyckor hända och djuren blir skadade…. eller så kanske ett djur råkar bli sjukt under vistelsen hos er… Så jag är nyfiken hur ni löser sådant?

Vad händer om ni inte får tag på ägaren om något hänt djuret och den kanske behöver komma snabbt till veterinär? 

Kommer ni begära pengar för veterinärbesöket fastän ni inte fått tag på ägaren och fått tillåtelse att ta djuret på eventuell behandling av denne?

Kommer ni ha någon form av kontrakt mellan er och ägaren så att inga missförstånd ska kunna uppstå?

Detta är saker som kan vara bra att tänka på om ni inte redan gjort det :)

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

ks.gerbil
2

jätte bra ide… det behövs mer sånt i denna värld.. (gärna vid mig hahah) 😃😉

Gerbil-hemsidan hittar du R