Vad gör dina gerbiler just nu?
Som rubriken säger, vad gör dina gerbiler just nu? :) Dela gärna med dig av en bild på vad gerbilen/gerbilerna gör :)
Just nu ger Merry mig "massage" genom att springa runt på mina axlar och min rygg :) Extremt mysigt :3
Just nu sitter mina i delad bur, så jag saknar dom! (är under ihopsättning hos en uppfödare) Det är så tomt i akvariet här hemma, vill bara hämta hem dom nu. Men man får ge sig till tåls, belöningen blir ju att få hem två helt underbara tjejer!
Jag fick jaga utbrytaren TinTin alldeles nyss - han är rymmarmästaren :)
#3 Haha, Nalle kan också vara så, fast det är mest när man har honom uppe, plötsligt är han borta och i nästa sekund ser man något litet orange-gul-honungsfärgat som springer på golvet… ;)
De flesta ligger och sover här hos mig medans två gerbiler har jag i en ihopsättningsbur, senare idag ska dom två få sammanföras utan galler emellan :) dom verkar vara redo nu, sedan är jag äntligen klar med alla ihopsättningar jag hållt på med nu i flera dagar. (har gjort 4 ihopsättningar sen helgen).
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Alla ligger och sover! ;)
Mina har kämpat med en stor kartong alldeles nyss, så nu sover dom! ^^
Några gnager kartong och boar med papper och några sover :)
Jag fick just se en stoor gäspning från pappamus, Fuyuki.
//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här
Alla ligger och sover medans Signe är upp och mumsar på lite ärtor så inte de andra ser och kommer och tar de före henne! ;P
Min tjejer sover, och det har dom gjort i 2-3 timmar, så jag har inget att göra :P
Faun håller på att ha sönder en kartong från ett paket med linsvätska, de andra 3 sover. :)
Mina gräver som galningar ^^
Mina ligger i boet med sina två bebisar! Gör dom nästan hela tiden sen ungarna kom.
Vicki
mina gör lite blandat
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
// Johanna - Medarbetare på Gerbiler ifokus
Mina typ dampar sig och gräver som galningar ALLIHOPA! ;P
Melvin sover och Milo springer runt och gnagar på en toarulle :)
Båda gräver! ^^
#16 åh så söt! :*
mina sandbadar förresten :P
#27 Åh så söta :* Btw jag tror mina sover men jag vet inte :P
Mina sover, haha det ar dom gjort sen klockan 8 i morse x)
Dom flesta sover men Bingo har rymt och springer runt inne i vardagsrummet och vill inte gå in i sin bur än ;)
Sover … 
Ovanligt, dom… sover 
Nalle och Merry gnager och gräver lite, väldigt ovanligt 
Sover 

#36 Haha så sött!
Mina gnager :P
Nalle och Merry äter och har matjakt i buren :)
Mina pojkar gräver 😊
mina äter dricker hoppar i gångar slår kullerbyttor och lite sånt.🙂
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Nånting dom aldrig brukar göra … Sover! 😛😴
#41: Nåååå😍
Mina gräver
#50 Hahaha xD
Dem ligger och sover ihoprullade bredvid varandra i en liten hög i en av deras grottor. Dem har precis fått en ny bur och dem har precis slutat gräva och utforska 😃
Idag är det ju lördag, så mina har fått lördagsgodis, men eftersom det inte ska bli föööör lätt för dom att äta så har jag gömt det här och där bland spånet så dom får leta efter det 😇
Cola sitter och glufsar i sig ärtor 😉 Milo sover .. 😴
Merry gnager och Nalle sover 🙂
Pontus äter och Elvis sover :)
Just nu mumsar mina på lite morot 😃
Elvis gnager på en toarulle 😉
Mina pojkar ligger och sover! ;)
☻/ This is Bob. Copy and paste him
/▌ all over iFokus
/ \ so he can take over
Alla verkar sussa nu på morgonen hemma hos mig :)
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Den ena gnager och den andra sover! 😃😴
Inte mina utan sambons, Fizzy, men gav de lite ärtor nyss så de småtjaffsas lite om vem som ska ha mest haha :) Sen medan de turas om i skålen så gnager den andra på en toarulle.
Sover 😛
#70 Haha gerbilerat xD
Sova sova sova 😴
Mördar en toalettrulle 😃