Omplacering
Hejsan allesammans! :)
Det är tyvärr såhär att jag har 3 st Gerbil killar som söker ett nytt hem. 2 st på ca 9 månader och en på 3 år och ngn månad. Dem yngre är en helsvart, och en vit/brun fläckig. Den äldre är en gyllenbrun hane med vit mage. Alla jättetrevliga. Dock på senaste tiden har jag fått ett väldigt bra jobb som kräver en hel del utav min tid, och därav har mina tre killar kommit lite på kant. Jag har en hund och en häst som tar en del utav den tid jag skulle vilja lägga på mina hanar.
Jag vill se ifall där finns någon som skulle kunna va intresserad utav att omplacera dem tre små liven? Dessvärre fungerar bara den fläckiga och svarta tillsammans, den sista bor själv då hans bror dog i vintras. Dem tre slutade fungera tillsammans efter de, och nu har jag fått separera dem pga skador.
Dem bor nu i ett 250 L akvarium som kan följa med utan kostnad, bara jag vet att dem kommer till ett bra hem.
Jag bor i utkanten av Malmö, och finns där någon som är intresserade vill jag gärna bibehålla kontakten och se hur de går för dem.
Annars är ni välkomna med tips, känner att dem förtjänar mer uppmärksamhet än vad jag kan ge dem.
Mvh Anna :)