Annons:
Etikettbeteende-temperament
Läst 409 ggr
Smulan_23
11/24/19, 7:18 PM

Borde jag sätta ihop min Gerbil med en till......?

Hej! Jag undrar om jag borde sätta ihop Min Gerbil Smulan med en Annan Gerbil. När vi köpte Smulan så var hon ensam i en liten hamsterbur, det visade sig att hon hade bråkat med den förra Gerbilen hon var med. Personalen som hjälpte oss att köpa henne på Djur Magazinet sa att vi skulle låta bli att para henne med en annan Gerbil. Det var menat att köpa två Gerbiler, men när jag såg henne så tyckte jag ju så synd om henne att vi köpte henne. Nu är Smulan 2 år och har klarat sig bra. Men ibland tycker jag att hon ser uttråkad och ensam ut. Jag har inte så mycket tid att vara med henne just nu då jag har mycket I Skolan……Så jag har tänkt att jag ska para henne med en Gerbil. Då Gerbiler tydligen lever längre då dem är +2 st. Alla säger olika saker. Att Smulan är för gammal för att bli parad med en ny, och andra säger att hon absolut måste paras. Vad tycker ni? Och vilket kön o ålder ska den Nya Gerbilen va? Jag har redan sätt några videos på Yt om hur man introducerar gerbiler. Snälla hjäääölllppp.

Annons:
ThatPie
11/24/19, 9:30 PM
#1

Hur länge har du haft henne? Och vet du hur länge hon var själv innan du skaffade henne?

Upp till toppen
Annons: