Annons:
Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 473 ggr
jultor
11/11/19, 9:41 PM

Gerbil Västernorrland

Hej! Jag undrar om det finns någon som har två gerbiler leveransklara i slutet av december eller början på januari i Västernorrland? Kan ju självklart åka längre, men tycker det är så onödigt för dom små att åka så långt… Är 19år gammal och har 2 hundar just nu, men har haft gerbiler som första husdjur när jag var runt 12år och har blivit så sugen på skaffa två stycken igen. Hoppas det finns någon som föder upp i närheten, som privatperson eller uppfödare. Tacksam för svar! :) mvh Julia

Annons:
ThatPie
11/12/19, 12:42 AM
#1

Hej! Vad roligt att du tänker skaffa gerbilern igen! Bestämmer mig själv för att testa på gerbil ägarskapet när jag var 19 :) Den mest nordliga registrerade uppfödaren jag känner till är Nota Bene (finns på Facebook) som befinner sig en bit utanför Uppsala. Däremot så har Veronica Östman (finns på Facebook) en kommande kull och hon befinner sig i Gävle. Hon är inte registrerad uppfödare men aktiv i svenska Hamsterföreningen med gerbil sektion och känner henne väl själv. Så hör med henne om du inte hittar någon annan. Transport hjälp från andra uppfödare utöver de jag nämnt brukar också gå lätt att fixa!

jultor
11/12/19, 3:57 PM
#2

Ska kolla upp dom, tusen tack för svar! :)

Upp till toppen
Annons: