Annons:
Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 655 ggr
tessirees
6/27/19, 9:52 AM

Omplacering ensam gerbilhane

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Vi har dessvärre en ensam gerbilhane efter att vi tyvärr fick avliva hans burskompis. Han heter Delta och är född juni -17. Han är glad, pigg och nyfiken och äääälskar solrosfrön 😊. Vi letar nu efter ett nytt hem och någon rolig kompis till honom. Har du frågor eller är intresserad får du gärna höra av dig ☺️ (Har även bur/tillbehör/mat om detta är av intresse.) Varma hälsningar, Therese och Anton

Annons:
tessirees
6/27/19, 10:17 AM
#1

Vi finns i Lund.

mikaeladanielsson
6/27/19, 1:51 PM
#2

Hej! Jag är mycket intresserad. Bor också i Lund och har en 2-årig gerbilhona vars kompis dog häromdagen. Finns han kvar?

ThatPie
6/27/19, 2:12 PM
#3

#2 jag skulle inte rekommendera att sätta ihop dem, för då kommer du troligen ha små gerbil bebisar om ett tag. Leta istället efter en annan hona.

mikaeladanielsson
6/27/19, 2:27 PM
#4

Tack för tipset :) men verkar väldigt svårt att sätta ihop två vuxna honor och vad jag har förstått så är det väldigt liten risk att min fortfarande är fertil.

tessirees
6/27/19, 2:48 PM
#5

Hej Mikaela! Jag skickade ett meddelande till dig (om jag lyckades …) 😊

ThatPie
6/27/19, 5:38 PM
#6

#4 chansen att hon som 2-åring (även om hon inte fått ungar) fortfarande är fertil finns, för två är inte speciellt gammalt. Ja, det kan vara svårare att sätt ihop två vuxna honor, men det går fortfarande, lite beroende på också hur länge hon gått själv. Annars är ju det bästa en unge, men det vet du redan säkert :)

Annons:
jeanav
8/20/19, 9:08 PM
#7

kvar?

Upp till toppen
Annons: