Annons:
Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 696 ggr
Mysgerbiler
2019-02-21 17:08

(S) Gerbiler till salu från Mys Gerbiler

Hejsan! Just nu har jag två vuxna gerbilpar som säker nya kärleksfulla hem. De är uppfödda av mig och registrerade med stamtavla i SHF. Anledningen till att jag säljer dessa gerbiler är att jag har beslutat mig för att ta en liten paus i min uppfödning på grund av studier på annan ort. Jag hoppas dock på att kunna komma tillbaka som uppfödare framöver och eventuellt kommer en sista kull under våren eller sommaren. Gerbilerna finns i Vänersborg, Västra Götalands län och säljes två och två (de grupper som de är i). Transport kan ordnad till Göteborg under vissa vardagar. Grupp 1 Atlas: Hane, född 2016-06-14, färg: agouti. Mys Sotarn: Hane, född 2018-03-15, färg: black. Detta är ett far och son par. Atlas är far till Sotarn och de trivs väldigt bra ihop. De är mycket lugna, snälla och tama. Atlas svans har blivit skadad i ett tidigare bråk så han saknar en del av svanstippen men lider inte av det. De är jättegoa och mysiga och gillar att sitta i handen och äta frön. De tycker även att det är spännande att få komma upp på en springtur då och då. Säljes med stamtavla i SHF. Pris: 600kr Grupp 2 Mys Mårran: Hona, född 2017-12-31, färg: colorpoint nutmeg. Mys Alissa: Hona, född 2017-12-31, färg: dark eyed honey. Två härliga gerbilsystrar som föddes på självaste nyårsafton! De är mycket aktiva, tama och nyfikna och tycker om att komma upp varje dag. De är väldigt sociala och kommer fram så fort man öppnar buren. De klättrar gärna upp för armen när man håller ned handen i buren och skulle passa bra i ett hem där de får mycket uppmärksamhet och får komma upp mycket. Säljes med stamtavla i SHF. Pris: 600kr Bilder och mer information fås vid intresse. Om du är intresserad får du gärna skriva några rader till mig på mybrev2@gmail.com /My www.mysgerbiler.weebly.com

Annons:
Upp till toppen
Annons: