Annons:
Etikettgenetik-färger
Läst 657 ggr
VampireGirlElvira
9/21/18, 2:52 PM

Here we go again.

Här var vi igen… Min väninna köpte tre gerbiler som hon inte kan ta hand om, så nu har jag tre gerbilhonor med rätt så intressanta färger som jag aldrig sett förut. Ja, det är samma väninna som jag köpte tamråttorna utav. Köpte dom igår, och sa till henne på skarpen (igen) med att inte köpa djur nu när hon fortfarande inte mår psykiskt bra, och hoppas att hon förstår det igen att det inte är bra att skaffa sig djur när man mår dåligt. Kommer att lägga upp bilder på dom här tre gerbilhonorna så fort jag får bra bilder på dom när dom kommer fram ur spånet. Kommer att likna ett zoo härhemma snart på grund av att jag inte kan låta bli att rädda djuren hon skaffar. Det är synd att hon mår såpass dåligt att hon får ett ”shoppingberoende”. Hon vill inte ha hjälp från andra, så här kommer jag och räddar hennes liv(!) igen från allt dåligt som har hänt. Ursäkta att det blev lite neggativt från mig denna gång, men en vacker dag så måste hon inse att hon behöver hjälp för att må bra. Jag är en god vän, men nångång blir det för mycket.

"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

Annons:
Upp till toppen
Annons: