Annons:
Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 705 ggr
Guinea piggis!
11/2/17, 5:42 PM

Nytt kärleksfullt hem med ny kompis sökes

Hej, jag kommer tyvärr behöva låta en av mina gerbiler somna in pga en tumör vilket lämnar min andra hane ensam. Därför söker han nu efter ett nytt hem där han kan få en ny gerbilkompis. Pepper som han heter är 2 år, frisk, pigg och social! Hoppar upp i handen frivilligt. Han vill komma till ett hem med stor bur och aktivering även utanför buren. Finns i Norrköping, endast en obligatorisk summa för honom då ett kärleksfullt hem är det viktigaste.

Annons:
Horses&gerbils
11/6/17, 8:17 PM
#1

Hej! Vi har en hona på 3 år som precis blivit ensam. Vet du om det går att sätta ihop en äldre hona och en hane? Om det går skulle vi kunna vara intresserade av att ge Pepper ett nytt hem. /Jenny

Tsunamis
11/14/17, 10:17 AM
#2

#1 Ja det ska gå bra. En så gammal hona kan inte längre få ungar.

MvH  Tsunamis

Ericlundholmm
12/2/17, 3:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#3

Ni Skulle inte vilja ha en äldre hona som kan vara med er? Hennes bästa kompis Mimmi gick bort av ålder förra helgen och nu sitter hon ensam…

[KatarinePierce]
12/2/17, 5:35 PM
#4

Kan transport ordnas?

Stilovi
12/10/17, 9:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Hej! Vi kommer behöva ta bort vår ena hona imorgon ser det ut som. Hon lämnar efter sig sin superpigga sociala syster Socker. De fyller 3 år på nyårsafton. Vi tänkte försöka hitta ett nytt hem till henne så hon får en kompis på äldre dar. Medföljer en stor fin akvariebur. Symbolisk summa för buren, bara hon får slippa sitta ensam. Någon intresserad? Vi bor i Nyköping!

Guinea piggis!
12/11/17, 7:48 AM
#6

Hej, min andra gerbil har börjat må bättre igen så jag vill gärna avvakta ett tag för att se hur jag ska göra. :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: