Annons:
Etikettnamnförslag
Läst 1112 ggr
[dvärgkaniner]1
3/6/16, 11:27 AM

Passar namnen?

Hej!
Tänkte kolla med er om dessa namn passar till mina gerbilungar? 🙂

Jag har valt att ha temat frukter. Alla gerbilungar är hanar också. 

Kiwi, Mango och Lime är namnen jag valt. Men frågan är ju om någon av dessa namn inte är något pojknamn?

Annons:
thea_thea
3/6/16, 11:29 AM
#1

Alltså du kan ju döpa dina gerbilungar till vad du vill. Jag tycker det passar, men du kan ju lika gärna döpa dom till "Toffel", "Knark" och "Prinsessan" om du vill

parsley
3/6/16, 11:34 AM
#2

Känner du dig osäker så döp dem till t ex Kiwiboy.

Miiwijoy
3/6/16, 11:44 AM
#3

Som tidigare har nämnt så kan du såklart välja vad som 😎 Själv tycker jag att Mango och Lime känns som passande han-gerbil namn.  Kiwi känns lite mer feminint, men det gör kanske inget - jag kan inte komma på några bättre förslag faktiskt, eller kanske Fikon?

~Some of my best friends, never say a word to me~ Hjärta

Jaguar_
3/6/16, 11:59 AM
#4

Gulligt med Mango och Lime…Kiwi absolut mer hona över det namnet. Kanske Boysen (bär), Durra, Habanero, Kalebass, Kiwano (låter lite som italienska ;), Limequat, Nejkon, Okra, Pepino, Tamarillo, Tangelo, Ja eller Gurka :D Finns många namn att välja på!

Jag gillar Okra, Tamarillo, Kiwano 😎

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

[dvärgkaniner]1
3/6/16, 8:05 PM
#5

Mm, istället för Kiwi kan jag väl ha Tamarillo då? 🙂
Tyckte det lätt fint.

thea_thea
3/6/16, 8:26 PM
#6

Ja men det är verkligen jättefint!

Annons:
Jaguar_
3/6/16, 9:28 PM
#7

😉

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: