Annons:
Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 3381 ggr
lollynonna
2/13/16, 5:26 PM

KÖPES

Här kan ni posta era köpesannonser, men läs detta först:

  • Alla inlägg som inte är annonser kommer att raderas för att hålla tråden överskådlig. Annonssvar sköts via privata meddelanden.
  • Annonsen raderas efter ca 2 månader, om annonsen fortfarande är aktuell, skriv en ny kommentar. Detta för att hålla tråden ordentligt uppdaterad.
  • Säljesannonser hör hemma i säljestråden.
  • Läs igenom annonsreglerna innan du postar din annons!

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Tsunamis
11/14/17, 10:25 AM
#5

Putt, vi har en köpestråd också!

MvH  Tsunamis

H
1/17/21, 10:24 PM
#6

Hej! Jag har en 6 månander gammal hane som har blivit ensam och behöver nu en ny kompis som inte är mer än 6-8 veckor gammal. Hoppas att det finns någon där ute! Vi bor i Stockholmsområdet.

Annons:
J
2/12/21, 11:11 AM
#7

#6: Hej, Jag har en som också blivit ensam men han är 12 veckor, hör av dig om det skulle vara intressant. Jag bor i Göteborg men det går säkert att ordna skjuts på något vis.

A
8/8/21, 8:39 PM
#8

Hej! Räddat en gerbilhona som bott ensam i 6mån, söker därför en unge som kompis till henne. Finns i Kristinehamn-Värmland men transport brukar kunna fixas :)
Hör gärna av er!

Viserionsgerbiler
8/12/21, 1:50 PM
#9

#8: Hej!
Jag har en kull ungar födda idag, om 1v så vet jag könen på dem. De har stamtavla men ungen säljs då till sällskap enbart vid 5-6v ålder 😊 jag finns i Staffanstorp, Skåne.
Är du intresserad så skicka gärna ett PM så håller jag dig uppdaterad!

I
10/21/21, 12:06 PM
#10

Hej!

Jag kan erbjuda ett hem till gerbiler som är i behov av att omplaceras.

Kön, ålder och färger spelar ingen roll. Dock svag för Dark Eyed Honeys.

Jag bor i Falun och har mångårig erfarenhet av gerbiler.
Skaffade mina första gerbiler 2006 men har haft ett uppehåll på några år nu men känner mig redo att välkomna nya individer hem till oss.

Endast som sällskap!

S
1/18/22, 6:24 PM
#11

Hej!

Jag har tidigare haft 3 gerbiler (och även andra djur) och skulle vilja skaffa små gerbil-familjemedlemmar igen. Jag har gott om både tid och kärlek att ge, men har svårt att hitta gerbiler där jag bor (i Kalmar).
Så jag tänkte höra om det finns någon som behöver omplacera sina gerbiler i Kalmar, alternativt om det finns en uppfödare någon annanstans i landet som vet om man isf kan få hjälp med transport på något sätt? :)
Mvh Natasja

Viserionsgerbiler
1/18/22, 7:32 PM
#12

#11: hej!
Om du har Facebook så rekommenderar jag dig att kolla in Vilsanns gerbiler, hon finns i Hultsfred men jag tror säkert det går att ordna transport! Om jag inte minns fel så åker hon till Kalmar till och från.

G
1/22/22, 3:06 PM
#13

Vad gör två gerbiler med varandra när dem parar sig?

Annons:
S
3/10/22, 11:53 AM
#14

#12:

Hej!
Det låter kanon med uppfödaren i Hultsfred!
Jag använder inte Facebook, så jag testade att skriva till icloud-mailen som jag kan se på fb-kontot för några dgr sedan. Men jag vet inte om hon använder det aktivt, så tänkte höra om du vet någon annan kontaktväg? Hon har inte insta? 😊

S
3/10/22, 12:34 PM
#15

#14:

Var inget, fick ett svar nästan precis när jag skrivit här. 😄

Wony
8/11/22, 9:00 PM
#16

Jag har haft gerbiler förut, men efter ett antal års uppehåll vill jag gärna ha ett par sötnosar igen. Jag bor i östra jämtland, så främst letar jag efter gerbiler i Jämtland/Västernorrland, men eventuellt kan det gå att ordna transport från Stockholm med hjälp av en vän till oss.

Upp till toppen
Annons: