Annons:
Etikettnamnförslag
Läst 1004 ggr
Tettilini
5/26/15, 7:14 AM

Namn hjälp, m.m

Hej! Jag funderar på att skaffa en hona och en hane till. Men jag behöver hjälp att hitta på namn till båda. Och om någon skulle känna till någon bra uppfödare kommentera gärna det!

Annons:
Anna O.
5/26/15, 7:33 AM
#1

Finns säkert någon uppfödare på gerbiler.ifokus! Är det något speciellt tema du vill ha på namnen?

lollynonna
5/26/15, 3:42 PM
#2

Var finns du? Jag planerar 2 kullar inom närmsta tiden.

Till namnen så är det ju bra om du säger vilket tema du gillar🙂 Och du måste väl ändå skaffa 2 honor och 2 hanar isf`? de kan ju inte bo tillsammans :)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Anna O.
5/26/15, 5:56 PM
#3

Nu tror jag du har missförstått mig, läs texten igen. Det jag menar är att det finns säkert någon uppfödare här på gerbiler.ifokus! Jag är mest för hamstrar och marsvin tyvärr. :-)

lollynonna
5/26/15, 6:40 PM
#4

#3 Jag skrev till TS,inte till dig haha ;)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Anna O.
5/26/15, 8:16 PM
#5

Oj, min iPad hackar och ni har samma profilbild? Hm.. konstigt för jag ser att båda har din bakrund haha! #4

lollynonna
5/26/15, 9:17 PM
#6

#5 Jaha! På min dator så är det då olika iaf. Haha men då förstår jag varför det vart konstigt! x)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Annons:
redsteinedrose
5/27/15, 8:09 AM
#7

till honan kanske Jasmine, Rose, Kumi, Nanna, Raven,Alice, Dakota eller Bella?

till hanen Cham, Peppar, Pan, Drutten,Atlas,Carat, Kotten, jasper, Domino eller pepsi. ?

hoppas det hjälpte ^^

Tettilini
6/2/15, 10:48 PM
#8

Oj! Förlåt att jag inte har svarat men jag har nyss fått skaffat ny mobil pga att jag tappade den andra… Men namn temat blir nog exotiska frukter. Jag menade 2 av varje tänkte fel😉 men vet inte riktigt när jag förmodligen ska skaffa de isf. Men jag hör av mig till dig isf #2 Och tack för namnförslagen!

[[dvärgkaniner]]
6/3/15, 8:37 AM
#9

#8 Kolla gärna på min hemsida: Trollskogens gerbiluppfödning

Upp till toppen
Annons: