Annons:
Etikettinformation-om-sajten-och-ifokus
Läst 1552 ggr
lollynonna
6/23/14, 5:38 PM

Ny design!

Nu har den nya designen kommit! :D vad tycker ni om den?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Annons:
Prickbarnet
6/23/14, 5:52 PM
#1

så ful ._. allt ser så rörigt ut och tycker det liknar designen på iphones.. sen hur ser man att man fått ett meddelande?

lollynonna
6/23/14, 5:54 PM
#2

Där uppe högst upp så står det inställningar och meddelanden. Jag tror att det står en siffra efter det. Men jag funderar på vilken färg gerbilerna på headern är… Men mycket bättre bild! Förut var de så tråkig tyckte jag:/

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Alana82
6/23/14, 6:47 PM
#3

Det jag stör mig på är att jag ändrar storleken på sidan så jag skall slippa scrolla sidledes, men klickar jag någonstans så ändras det tillbaka… grrr

The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers

lollynonna
6/23/14, 6:51 PM
#4

#3 Åh vad irriterande! Så är det inte för mig som tur är :P

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Tsunamis
6/23/14, 7:47 PM
#5

Jag gillar den inte alls. Men sån är jag :)

MvH  Tsunamis

ulrikame
6/23/14, 7:54 PM
#6

tycker att den gamla versionen var mer personlig

Annons:
lollynonna
6/23/14, 7:58 PM
#7

Tyckte mer om den gamla, men man vänjer sig nog :)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Gerbilles
6/23/14, 8:33 PM
#8

Kan inte bestämma mig ifall jag tycker om den eller inte, men tycker den är väldigt rörig och alldeles för ljus. Får väl hoppas på att det går att vänja sig vid den! 

Tycker däremot att vår nya banner är galet söt! 😍

lollynonna
6/23/14, 8:35 PM
#9

Tycker mer och mer om den… :D Banner är det header? Tycker också det isf, men vilken färg är gerbilerna? Gula svansar och lilac kropp.

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

_Alicia_
6/23/14, 9:18 PM
#10

Tycker faktiskt att den är hur ful som helst! Man vänjer sig nog men tycker den gamla var mycket finare. 😃 Och varje gång jag ska lägga till en smiley bläddras sidan upp… :/

~ Hälsningar Alicia, Hoppsan och Kiwi! ~

Alicias.nu

ttournesol.weebly.com


lollynonna
6/23/14, 9:22 PM
#11

#10 så är det för mig med:(

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Tsunamis
6/23/14, 9:30 PM
#12

#9 Jo jag ska försöak få dem att byta den. Ser inte klok ut, och djuret ser inte riktigt kry ut tycker jag.

MvH  Tsunamis

lollynonna
6/23/14, 9:33 PM
#13

#12 nej de har utstående ögon😭

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Annons:
pyttipanna
6/23/14, 10:13 PM
#14

Jag tycker denna lev alldeles för stor… Man man vänjer sig nog

thea_thea
6/24/14, 6:38 AM
#15

Jag är lite osäker på om våran banner innehåller en gerbil xD ser inte ut som en. Siames iFokus har också fått en rolig banner!

tossi
6/24/14, 8:25 AM
#16

Tycker faktiskt att den är helt ok. Fast jag saknar snabbfältet 'sök' bredvid inlägget. Det är det enda jag kan klaga på. Snygg färg. ….och jag håller med om att dom har en konstig färg, gerbilerna i bannern. Men på det hela 👍

Gerbilles
6/24/14, 11:27 AM
#17

#9 Banner, sidhuvud, header, ja vad man nu vill kalla det! 👍 

Håller med, den har otroligt skum färg den där gerbilen.. Måste väl nästan vara fixat i något redigeringsprogram, eller finns det en färg som ser ut sådär? Tycker också den nästan ser lite tunnhårig ut på svansen, men kanske bara är färgen som lurar. 

Har nu, såhär efter ett tag, börjat sakna vårat gamla brun-orangea "tema" (kategorierna, bannern, etc.), tyckte det passade så bra till GiF. 😮

lollynonna
6/24/14, 11:29 AM
#18

#17 ja,men är samtidigt glad att vi inte fick den knalliga gröna färgen som kanin iFokus fick. ja färgen var jättekonstig!o.O

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Gerbilles
6/24/14, 11:48 AM
#19

#17 Det kunde ha varit värre, ja haha.. 😂 

Tycker dom här nya bannerserna är jättekonstiga - Harry Potter iFokus har på en äng (hahaha), Hamster sajten har på endast några dvärghamstrar (vart tog guldhamstrarna vägen?) och vissa sajter har överhuvudtaget ingen alls!

lollynonna
6/24/14, 11:51 AM
#20

#19 jag tror att det är för att det är så nytt,och att de fixar det snart:) hoppas jag;) och hbt har 6 stolar i olika färger😛

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Annons:
panini
6/24/14, 6:45 PM
#21

#9 Håller med. Om jag ska vara ärlig så tycker jag att den gerbilen är ful :O Tycker inte om den nya. Gillade den andra mer och det är jättestörigt att sitt vid den från både datorn och mobilen. Från mobilen kan jag inte lägga in bilder längre, och jag kan bara lägga in bilder från mobilen. Och från datorn så har allt bara blivit "fel" eller vad man ska säga. Och sen är jag sån som HATAR förändringar. Förändringar är det värsta jag vet, usch bara ordet får mig att rysa (eller så är det för att kallt på mitt rum?) Nej, vill ha tillbaka gamla iFokus..

The Animallovers!!!
6/24/14, 7:16 PM
#22

Tycker den är mycket ful!:-( Den är så rörig och gerbilerne på bilden högst upp tycker jag inte är lika fina som den förra gerbilen… Nej usch jag gillar den inte alls!!!

Du kallar det djur, vi kallar det livet!

moawi
6/24/14, 8:11 PM
#23

Jag tycker det är snyggt! Gamla såg omodern ut, detta är mycket fräschare och färggladare tycker jag. Det brukar alltid vara ovant i början, men om designen byttes tillbaka om några månader när alla vant sig skulle en nog märka att denna trots allt är mer tilltalande.

Men det första som slog mig var headern, håller med om att gerbilen ser rejält risig ut.

thea_thea
6/24/14, 8:12 PM
#24

#21 Hahahaha det är kallt på ditt rum ju! (tror du är frusnare än de flesta faktiskt) Men jag håller med dig om att förändringar är skit! Förresten försökte jag pma dig innan men iFokus funkar inte så bra :/ så får pma dig sen när det fixas!

panini
6/24/14, 8:58 PM
#25

Haha men det är ju kallt på mitt rum! XD (kanske för att jag har fönsterna öppna?) Ja men Pm:a senare nät det inte är knas längre! ;D

thea_thea
6/24/14, 9:21 PM
#26

#25 Man måste ju ha fönster öppna med så många djur som du har! Och då har du inte ens guldisarna i ditt rum *ryser* Jag är dock rädd för öppna fönster så jag brukar få stå ut med "doften"

panini
6/24/14, 10:43 PM
#27

Haha ja det måste man. Jag i alla fall. Fast ja det är ju inte gerbilerna som luktar, det är dvärghamstrarna :P Nä mina guldisar luktar inte så mycket.. :)

Annons:
MysanGerbil
6/27/14, 11:40 AM
#28

Gerbilerna på den nya har gula tassar :)

Upp till toppen
Annons: