Annons:
Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 867 ggr
Jaguar_
2017-04-07 08:48

Omplacering gerbilhona

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Hej hej!

Tyvärr så måste jag omplacera min kära lilla Mika då hennes burkompis gått bort och vi har inga planer på att köpa in en ny gerbil till henne då vi redan har mycket att stå i och redan många gerbiler.

Hon är uppfödd hos mig och är efter två väldigt vackra och trevliga föräldrar som kan ses hemma hos mig.

Mika är född 29e Oktober 2016 och är av färgen grey agouti (väldigt ljus sådan nästan vit). Hon har 4 kullsyskon varav 3 av hennes bröder kan ses hemma hos mig. Alla har underbart temperament och har otroligt härliga personligheter. Mamman är som sagt en mycket bra agility gerbil och pappan en självsäker orädd översnäll hane.

Mika är en sprallig tös med mycket go. Hon är snäll till tusen precis som sin pappa och var den i kullen som var först upp i handen.  Kan vara lite svårflörtat ibland men om du har ett solrosfrö så tittat hon fram!

Jag hoppas hitta ett nytt trevligt hem till denna goa lille hona som jag egentligen inte vill ska åka ifrån mig, men för hennes skull så är det det bästa.

Hör av er om ni är intresserade! Hon finns i Habo utanför Jönköping.

MVH

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

Annons:
hhejlollo
2017-04-10 21:40
#1

Har hon stamtavla?:)

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

Jaguar_
2017-04-11 20:02
#2

Nej hon har ingen stamtavla. Glömde skriva med detta, sorry!

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

Jaguar_
2017-04-28 18:13
#3

Mika söker fortfarande ett nytt hem! 😊

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

Upp till toppen
Annons: