Annons:
Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 617 ggr
Swenea
3/15/17, 12:00 AM

Äldre gerbil sökes

Hej min hane på 2år har nu blivit ensam kvar efter att hans kompis gick bort. Han söker nu en ny äldre burkompis i Göteborg som vill flytta in hos honom.

Annons:
redsteinedrose
3/15/17, 8:02 PM
#1

jag har många äldre hanar :) bor i norrköping dock, alla gerbiler tar jag endast 50:- har bara omplacerings hanar som har olika defekter, en har bröstkorgen lite utskjuten men inget som märks på hälsan och så har han varit sedan jag tog hand om honom, jag har också omplacerade djuraffärs djur med kraftig inavel och sedan några andra mer normala". har adopterat alla oönskade djur så det är inte något kvalitets djur vi pratar om i generna men alla är mycket goa och kan hållas i handen förutom en.

Swenea
3/16/17, 11:41 PM
#2

Ååhh låter verkligen så fint men synd bara att du bor så långt bort..

redsteinedrose
3/18/17, 5:29 PM
#3

:/ ja jag vet ibland äre inge bra att bo i norrköping XD

Theresa2
3/30/17, 10:46 PM
#4

Hej! Har två äldre bröder (3 år) som inte kommer överens längre, båda söker nytt hem. Bor i Kungälv Mvh Theresa

Swenea
4/16/17, 9:58 PM
#5

Jaa men vi kanske skulle kunna testa om någon av dem kommer överens med min?

Theresa2
4/18/17, 11:24 AM
#6

Swenea var ditt sista svar till mig? Är isåfall väldigt intresserad om du vill testa o se om någon av dem funkar. Mvh Theresa

Annons:
Swenea
4/25/17, 2:21 PM
#7

Ja Theresa det va dig jag svarade på 😉 Jag kan gärna tänka mig och se om det funkar Skicka mejl till mig istället linnea_o_96@hotmail.com

Upp till toppen
Annons: