Annons:
Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 897 ggr
Idaida10
2017-02-07 10:32

Gerbiler behöver nytt hem

Vi behöver hitta ett nytt bra hem för våra små ökenråttor. Dom är ca 7v gamla och två hanar. Tyvärr kan vi inte ha kvar dom pga av allergi. Behöver ett nytt hem omgående. Hoppas det är någon som läser och känner att dom skulle vilja utöka som familj med dessa söta små djur. En svart och en svartvit, Lakris och Leo.

Annons:
Pytteliten
2017-02-07 10:41
#1

Var finns de? Sverige är stort!

ForeverEmma_
2017-02-07 17:30
#2

med tanke på att  dem bara är 7 veckor och antar ni inte haft dem länge så undra jag var har ni för spån? Har ni testat byta spånet?

oftast är det spånet och inte gerbilerna man är allergiska mot.

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta

FannyBj
2017-02-24 08:50
#3

Hej, jag letar efter två små gerbiler, hannar, till vår 2 åriga gerbil som just blivit ensam. Vart i Sverige finns ni? Vi skulle kunna ta över dem asap. Vi har haft gerbiler i snart två år och gillar verkligen de små djuren.

LottaWallebring
2017-02-24 13:49
#4

Hej,

Vår älskade Ted förlorade nyss sin partner och är så ledsen. Vi söker nya vänner till honom (han är 16 veckor) och två småkillar skulle funka perfekt. Vi har letat med ljus och lykta men inte fått tag på nån vän till honom. Vi bor i Enköping, ca en timmes färd från Stockholm.

Bästa hälsningar Lotta och Jonathan

Scratchblack
2017-02-24 15:40
#5

Hej! Jag söker med ljus och lykta efter två gerbilhanar alternativt två gerbilhonor.
Beroende på om de finns kvar och vart i Sverige ni befinner er så är jag intresserad. Jag har haft gerbiler, råttor, hamstar, hund och fiskar, älskar djur över allt annat i universum och värderar mina djur högre än mig eller vilken annan människa som helst i världen. 
Jag bor själv i en etta i Uppsala men min plan är att flytta till något större.
Maila gärna till petraogren@yahoo.se om de finns kvar och om jag är av intresse som ny ägare till dina små gerbilbebisar.
Mvh
Petra

redsteinedrose
2017-03-15 20:07
#6

FannyBj jag har gerbil hanar och tjejer i åldrarna 2-3 de är alla omplacerade djur och är inga avelsdjur. jag bor i Norrköping gerbil paren säljer jag för en symbolisk summa på 100. inga djur säljs separata om det inte finns en gerbil i hemmet eller om gerbilen i fråga inte hade kompis innan. :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: