Annons:
Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 997 ggr
Jaguar_
2016-11-04 16:12

5 veckors hona söker hem (4/11)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Hej hej!

Har en liten agouti tjej, Nova, på 5 veckor här hemma som söker ett nytt hem att komma till. Kan även få en kompis innan flytt i samma färg som är lite äldre om så önskas.

Väldigt fluffig och vacker päls. Framåt och nyfiken.

Pris? Jag är mer mån om hemmet.

Hör av er om ni är intresserade 😊 Finns i Jönköping!

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

Annons:
Ygir
2016-11-04 16:25
#1

Kan tyvärr inte ta mig till någonstans utanför Skåne för att få tag i gerbiler. Om du ska dit av någon anledning så kan det kanske lösas men jag kräver inte att du ska komma, det är bara om du ändå ska. Om du ska till Skåne får du gärna skriva det så kan vi isf prata mer om det =).

Jaguar_
2016-11-04 18:15
#2

#1 Det kan ju vara så att min sambo ska ner till Malmö eller Helsingborg nästa vecka, men är inte helt säker. Ska kolla detta med honom om det skulle fungera för dig?

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

Jaguar_
2016-11-24 06:27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Gör en uppdatering!

Här är numera Nova med sin storasyster Fanta. Inga problem vid ihopsättning och de påverkar varandra mycket positivt då Nova är en mycket orädd gerbil som lätt skuttar upp i handen på dig. Detta har gjort så att Fanta blivit mer framåt och även hon går upp i handen istället för att kuta iväg som hon gjorde innan.

De söker fortfarande nytt hem!

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

Ygir
2016-11-24 11:47
#4

Har du ändrat dig? Vi har diskuterat om det och som jag förståt så gick det bra för dig.

Jaguar_
2016-12-05 17:04
#5

Grattis Ygir till dina små pälsbollar! Tror allt att ni kommer trivas ihop och jag är lycklig nu när de kom till ett så bra hem! 😉 Kommer sakna dom dock!

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

Upp till toppen
Annons: