Annons:
Etikettbeteende-temperament
Läst 639 ggr
GerbilKüngen
2016-02-10 20:07

3 Gerbilhonor

Hej, 

Köpte 3 gerbilhonor för ett tag sen i en djuraffär, var bara 3 kvar i det terrariet som dom hade och jag hade inte mage och lämna en då jag vet att dom inte ska vara ensamna. "Dom är ca: 8 veckor gamla". Vilket fall som helst så bor dom i ett mindre terrarium nu. Och jag tänker börja bygga ett större till dom inom dom närmsta dagarna/veckan. Då till min fråga så undrar jag om det är bättre o bygga ett större delat det i mitten till 2 terrarier och flytta över en av dem och skaffa en ung hona till. Blir så jäkla nojig när jag tänker på ev. rangslagsmål mm och känner också att jag inte vill chansa eller vänta ut den dagen. 

MVH Johan

Annons:
hhejlollo
2016-02-10 20:18
#1

Jag har små honor till salu om det är av intresse! Finns i Västerås :) PMa eller maila mig på kristallens@hotmail.se

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

lollynonna
2016-02-10 20:31
#2

Ja det kan vara bra att sära på dem nu för säkerhets skull. Det vore bäst att köpa en ny, och lägligt nog har jag just postat en artikel om ihopsättning som du kan ta hjälp av om du vill!😃

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

GerbilKüngen
2016-02-10 20:55
#3

#2 Tack för svaret!! Går in och läser artikeln direkt om ihopsättning. 👍 Mvh Johan

Upp till toppen
Annons: