Annons:
Etikettnamnförslag
Läst 1088 ggr
Qanin
11/23/15, 2:28 PM

Hjälp! Me namn på mina 2gerbilhanar

Jag ska kanske få 2 st gerbilhanar men jag kan inte komma på nå bra namn jag har tyvärr inga bilder men kan ni ge lite namn förslag:) jag har 3 st gerbilhanar hos min pappa o dom heter Texas zingo och Cola:) jag vill inte ha nå bamse cocos eller nå sånt om ni förstår:) skulle bli jätte glad om jag fick några förslag;)

Annons:
[dvärgkaniner]1
11/23/15, 3:39 PM
#1

Hej!
Här har jag några namnförslag, har nu gjort dem i olika grupper. Är det något speciellt tema du vill ha på dem till exempel Godis tema namn, eller annat? :) 

Godis:
Daim 
Dumle 
Haribo 
Marabou 
Lakris 
Choklad 
Kexet
Brio

Ädelstenar: 
Agat
Granat 
Opal 
Onyx 

Engelska namn: 
Joey 
Lucky Boy 
Galaxy 
Oboy 
Nike
Noom
Milton 
Happy
Champion
Bonne 
Boon
Adidas

Gerbil2
11/23/15, 4:48 PM
#2

Vad sägs om Zingo, Zanic, Yoda, Lilla M (eller nån annan bokstav) Chili, Win, Rasko, Tane, Toska, Pilo, Pan, Sark, Sante, Silo, Dare, Dirk, Fare, Fark, Fisko, Gelé, Gali, Gåle Hark, Hirko, Hinke, Jalo, Jale, Jako, Jule, Solus, Kale, Kark, Kilo, Kalo, Lino, Lipo, Liske, Lane, Lerk, Zark, Zane, Xave, Xivo, Kiwi, Pass, Cirk, Cark, Vilo, Vale, Vaxe, Birk, Bark, Barr, Bink, Bonk, Nimo, Nemo, Nam, Nox, Nix, Mix, Max, Mink, Munke, Mars, Venu, Venus, Neptunus, Neptun, Jup, Jupi, Jupit, Ter, Satu, Nus, Turnus, Uran, Plut Pluto, Mil, Gin. Eller nåt annat, blev mer än tänkt😊 Hoppas du hittar några bra namn! Själv letar jag efter ett namn till min gerbil, hade tänkt Tiara, men det blev inte så bra😏

Guinea piggis!
11/23/15, 10:21 PM
#3

Jag har krydd-tema på mina gerbiler, det blir rätt fina och personliga namn! Förslag på kryddnamn: Curry Pepper Kummin Saffran Chili Dragon Timjan Mynta Dilli

Qanin
11/24/15, 9:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

De är Texas Cola o zingo;)

Qanin
11/24/15, 9:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Zingo

Qanin
11/24/15, 9:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Cola

Annons:
Qanin
11/24/15, 9:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Har tyvärr ingen bild på Texas men den gråa i hörnet åt höger e texas

lollynonna
11/24/15, 9:57 PM
#8

Texas är siamese,Cola är siamese pied collared om du undrade ;) jättefina! Vet dock inte vilken färg den sista är,bilderna var lite otydliga.

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Qanin
1/13/16, 7:43 PM
#9

ok tack

Upp till toppen
Annons: