Annons:
Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 714 ggr
Livandivan
10/8/15, 4:51 PM

Ensam gerbilhona

En utav mina gerbilhonor dog under natten och lämnar sin syster ensam. Tänkte höra vad ni tycker jag borde göra, omplacera eller föra in en eventuellt två bebisar med henne?

Med vänlig hälsning / Livandivan <3

Annons:
Anne.K
10/8/15, 6:11 PM
#1

om du vill fortsätta äga gerbiler så skulle jag rekommendera att du köper en bebishona som sällskap till din nuvarande. :)

 Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Livandivan
10/8/15, 7:23 PM
#2

Om jag skulle köpa en ny bebishona diffar väl deras ålder väldigt mycket? När min äldre dör får man göra samma sak igen. Omplacering kanske är en bättre idé?

Med vänlig hälsning / Livandivan <3

Anne.K
10/8/15, 7:35 PM
#3

#2 därav skrev jag att om du kommer vilja fortsätta med gerbiler så är en bebishona att rekommendera. Men om du vet med dig redan nu att du inte har intresse för att fortsätta med gerbiler så är omplacering ett bättre alternativ till någon som har intresset. :)

 Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Livandivan
10/8/15, 8:07 PM
#4

#3 Jo förstår, tack för svar :)

Med vänlig hälsning / Livandivan <3

Anna-Malin L
10/8/15, 11:56 PM
#5

Jag söker en äldre hona till min ensamma gerbilhane. Var bor du någonstans? Jag finns i Skåne och kan ta hand om henne om du vill omplacera henne.

Anna-Malin L
10/9/15, 12:01 AM
#6

Förlåt, såg nu att du inte skrivit in någon ålder. Fick för mig att det var en äldre hona, men det har du ju faktiskt inte skrivit. Förutsättningen är att hon är minst 2-2 1/2 år för min del.

Annons:
Livandivan
10/9/15, 4:06 PM
#7

Hej, Hon är 2,5 år och finns i Piteå, Norrbotten. Jag har eventuellt en som ska omplacera henne här i närheten. Vet inte hur vi ska lösa transport i sådana fall :/

Med vänlig hälsning / Livandivan <3

Anna-Malin L
10/9/15, 5:27 PM
#8

Oj, det var verkligen i varsin ände av Sverige :) Jag får leta vidare på närmare håll, hoppas det löser sig för din del ändå!

Livandivan
10/9/15, 6:58 PM
#9

 #8 Okej, tack:)

Med vänlig hälsning / Livandivan <3

Upp till toppen
Annons: