Annons:
Etikettgenetik-färger
Läst 1024 ggr
[[dvärgkaniner]]
6/29/15, 1:25 AM

Favorit färg

Hej!
Är nyfiken vilken färg du gillar mest som en gerbil kan ha? 🙂

Annons:
[[dvärgkaniner]]
6/29/15, 1:25 AM
#1

Min favorit är Blue för dem är ovanliga och färgen är väldigt fin.

Anne.K
6/29/15, 8:40 AM
#2

Min favorit är självklart blue som min avel är inriktad på :). Särskilt vittecknade gillar jag extra mycket. Sedan kommer black tätt efter som favorit och även där gillar jag vittecknat. Och så nutmegs i olika varianter är också en storfavorit. :)

 Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Whippetgerbilen
6/29/15, 9:07 AM
#3

Silver nutmeg tycker jag är jättefin!

Dogs is my world ♥

lollynonna
6/29/15, 9:49 AM
#4

Jag tycker att orange mold är den finaste färgen😍 Sen så kommer blue,burmese och grey agouti.

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Rutabaga
6/29/15, 12:50 PM
#5

Mina absoluta favoriter är ursprungsfärgen agouti samt grey agouti. Sedan kommer black (gör sig inte lika bra på bilder som i verkligheten, de ser så eleganta ut!), polar fox, lilac, siamese och burmese.

Vänligen, 

Elin 

[[Narwayn]]
6/29/15, 9:41 PM
#6

Har mina favoritfärger hemma :) Tycker nämligen vita med svarta ögon (BEW) samt svarta med eller utan vita tecken är finast :)

Annons:
thea_thea
7/2/15, 10:50 AM
#7

Agouti och burmese!

Fluffinen
7/2/15, 5:36 PM
#8

Burmese Siamese och polar fox är mina absoluta favoritfärger, blir helt förälskad i dem varje gång jag får se dem ❤️

[[dvärgkaniner]]
7/2/15, 11:20 PM
#9

Putt

Crest
8/10/15, 11:29 PM
#10

Min absoluta favoritfärg är nog otecknad black. En av mina första gerbiler var black och tycker det är så fint, plus för den vita strimman på halsen och tassarna 😍. Den andra av mina första gerbiler var black PV men tyckte inte att det var riktigt lika fint (även om jag tycker att ALLA gerbilfärger är fantastiska, haha). Nu har jag en kille som är blue patched, och det kommer nog som tvåa på min lista, vittecknad blue (fin även otecknad men har inte sett många bilder på sådan färg).

Har även en nutmeg hemma som har kvar sin bebisfärg (peach?), jättevacker färg. Även min agouti jag haft, och min DTW (dock utan mörk svans så såg ut som en REW) var också jättefina.

Orange mold, burmese och siamese tycker jag också verkar vara helt underbara. Har dock aldrig sett någon i verkligheten men är säker på att färgerna gör sig ännu bättre då än på bild.

molam
8/11/15, 10:22 AM
#11

Mina favorit färger är Lilac (har dock aldrig sett en utan vit teckning) och REW

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

lollynonna
8/11/15, 10:55 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

#11 Här har du en lilac utan vitteckning😃 (om du undrar varför det är galler i bakgrunden är det för att jag höll på att sätta ihop honom med en annan gerbil)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

molam
8/11/15, 11:47 AM
#13

Japp Lilac är Definitivt en av  mina favorit färger! =D

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
ForeverEmma_
8/11/15, 2:32 PM
#14

Oj, jag är ingen bra på färger men Burmese och  Siamese har jag fastnat mest för av att bara se färgerna. Sen svarta gerbiler med typ vita tassar eller en vit fläck vid hakan får mitt hjärta att smälta lite extra

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta

Gerbilles
8/11/15, 6:20 PM
#15

Blue och black, tycker dom är så otroligt vackra 😍

[dvärgkaniner]1
8/11/15, 10:41 PM
#16

Fick just en till favoritfärg Burmese pied collared, de är så fina 😍

DjurälskarenEmelie
8/13/15, 5:25 PM
#17

Dark eyed honey, burmese pied collared och i vissa fall orange mold tror jag är mina favvisar:D jag älskar vitteckande svarta gerbiler också…eller ja egentligen alla sorters vittecknade gerbiler!

thea_thea
12/21/15, 1:49 PM
#18

Puttar upp denna lite genom att skriva mina favoriter igen😛 Mina favoriter är agouti och burmese, speciellt vittecknade burmese😍

molam
12/21/15, 2:17 PM
#19

Fortfarande Lilac! men nu för tiden även Argente Och Siamese x3

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Upp till toppen
Annons: