Annons:
Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 950 ggr
Fisfia
5/24/15, 2:34 AM

Två hanar söker nytt bra hem

Jag har tagit hem två gerbilpojkar som skulle avlivats annars. Dessa söker nu ett gott rymligt hem. Lite osäkert men cirka 3 månader gamla. Bor ihop. De är syskon. Sådär tama. Friska och fina. En tickad "ökenfärgad" (har inte koll på gerbilfärger men typ brun) och en svart. Kallar dem Ralf och Roger. Finns i Göteborg.

Annons:
[[dvärgkaniner]]
5/24/15, 4:42 PM
#1

#0 Synd att du bodde så långt ifrån :(

Fisfia
6/2/15, 5:12 PM
#2

Putt. Transport går ofta att lösa via t ex djurtransport i fokus och olika facebookgrupper.

niefridas
6/4/15, 8:36 AM
#3

Hej! Jag bor i Kungälv och är ute efter ett gerbilpar. Men jag undrar lite hur hanterade de är? Är de nyfikna och vågar sig fram till handen och så? Mvh Frida

[[dvärgkaniner]]
6/4/15, 8:32 PM
#4

#2 Kan du ordna transport till Stockholm? :)

Fisfia
6/19/15, 7:14 PM
#5

Ursäkta sent svar, har missat!

#3 Jag tycker inte de är jättetama. Det tar ibland en stund innan de vågar sig fram till handen och ibland kommer de skuttande direkt och ibland klättrar de upp på armen och vill undersöka lite närmare. De gillar inte direkt att bli hållna. Det är dock säkert något som går att jobba på ju mer de känner sig bekväma och hemma osv. 

#4 Försök gärna ordna med transport själv till dit du bor via tipsen i #2. Men jag kan hålla lite utkik om det skulle vara intressant. Har dock begränsat med tid…

Fisfia
9/1/15, 7:33 PM
#6

Puttar då de fortfarande bor kvar här och jag ser hemskt gärna att de får ett nytt hem! Ingen som känner sig manad?

Annons:
Upp till toppen
Annons: