Annons:
Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 612 ggr
Thea02
2015-05-21 15:47

Två honor säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! Jag har två honor i färgen liliac som nu måste säljas, pga för lite plats i hushållet. Dom är väldigt nyfikna och kommer och luktar på handen, och dom kan krypa upp i handen också. Fast dom är fortfarande lite rädda av sig och är inte riktigt handtama än men har lätt att bli. En mamma (Lucy, vi kallar henne bara mamma eller mammsi) och hennes dotter Channelle. Dom är väldigt lika varandra fast channelle är lite ljusare. Dom bor i en stor plastbur Ikeas samla låda, och dom gräver jätte mycket och är väldigt aktiva både dag och natt! 400:- för både bur och tjejerna med leksaker m.m INTE ormmat! Jag vill att dom ska få ett bra hem med folk som tar hand om mina små! För dom förtjänar det bästa! Det svider att sälja dom! Jag söker också efter en killhane som är helst en unge i någon brun färg. Tänkte sätta ihop honom med mina hanar jag har nu. Om du möjligen har någon så skulle vi kunna byta! :) Jag bor i Enköping, nära Stockholm, Västerås och Uppsala!

Annons:
ScarletMajesty
2015-05-21 17:01
#1

Varför säljer du dem? Du har knappt haft dem, tycker det är synd att de blev lite " slit och släng". Hade jag haft plats hemma så hade jag kunde tagit tillbaka dem.

[[dvärgkaniner]]
2015-05-21 18:24
#2

#0 Är intresserad! 
Jag kan hämta dem i Juni om det går bra?

ScarletMajesty
2015-05-22 05:52
#3

Ungen är född 14e december och mamman är ca 1,5 år ungefär!

Thea02
2015-05-24 16:18
#4
Thea02
2015-05-24 16:30
#5

Ang honorna…det Det är så att vi inser att vi inte har nog med tid att lägga på dom och ibland måste man tyvärr välja det bästa för gerbilerna. De är jättemysiga o trevliga men anser att de behöver mer omvårdnad etc än vad vi kan ge idag. Självklart att de har fått varit ute och motionerat t ex. De får även lite färsk mat-frukt och grönsaker, nötter osv etc. Men tiden att umgås räcker inte till tycker jag därför tog jag detta beslut för deras bästa//Theas mamma

[[dvärgkaniner]]
2015-05-24 16:40
#6

#5 Har mailat dig :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: