Annons:
Etikettmat-utfodring
Läst 659 ggr
ulrikame
2015-03-27 21:06

foder

Annons:
ulrikame
2015-03-27 21:11
#1

och en annan sak. kan gerbiler äta palsternacka och rödbeta?

Prenova
2015-03-27 21:32
#2

Har inte testat det, men det låter ju bra. Annars kan jag rekommendera Gerbil Nature, det är både min och många andras favoritmat till gerbilerna! Är inte säker på om de tål det, här kan du iallafall läsa på om vad de ska och inte ska äta ifall du känner att du behöver det :) http://www.gerbilforeningen.se/pages/mat.html

Cochon
2015-03-27 22:59
#3

Jag tycker fodret verkar väldigt bra när jag läser dess sammansättning, dock vet jag inte om palseternacka och rödbeta är farligt eller ej för gerbiler. Jag tror inte det är det och tycker det vore konstigt att de skulle få fodret rekommenderat av en veterinär om de hade stoppat i ingredienser som gerbiler ej tål.

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Disyerto
2015-03-31 14:13
#4

Du får gärna skriva vad du och dina små tyckte om fodret om du testar det.

Mvh Annika - Registrerad uppfödare av gerbiler
kika gärna in på Disyertos hemsida

Fluffinen
2015-03-31 14:37
#5

Åh vad glad jag blir när jag ser det här! 
Jag har använt det här fodret fast till mina tamråttor och tammöss, fick sluta då de  den djuraffär jag handlade från stängde ner sen har jag inte hittat det nå mer. 
Vet inte med gerbilerna, men jag skulle inte tveka att köpa det, mina råttor & möss mådde jätte bra och fick aldrig problm pga maten åtminstone, dock kompliterade jag med annat också och använde inte bara detta, men tror nog de är riktigt bra bas ävn för gebilerna jag ska då defenitivt beställa hem det igen!

ulrikame
2015-04-01 17:54
#6

ok. jag ville bara kolla vad ni tyckte då jag vet att det inte finns så mycket bra foder från affär gör gerbiler. tänker inte testa det då jag blandar själv och är väldigt nöjd med det.

Annons:
Upp till toppen
Annons: