Annons:
Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 659 ggr
moawi
2015-02-22 00:58

(S) Två gerbilhonor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

TILL SALU - Calypsos Juno och Popcorn

Juno är född hos mig den 14 mars 2014. Hon är i färgen svart med det ovanliga hårlaget rex (krullhårig). Hon är registrerad i SHF och vid köpet medföljer hennes stamtavla.

Popcorn är född hos en privatperson (malans här på GIF) men båda Popcorns föräldrar är från uppfödare (Tsunamis). Hon är född 22 december 2014 och är alltså drygt 8 veckor gammal. Även Popcorn är registrerad i SHF och innehar stamtavla.

Även om jag inte längre föder upp ingår självklart livslång support, precis som vanligt. Jag nås lättast via mejl eller telefon och hjälper alltid till med eventuella frågor som kan dyka upp i det nya hemmet.

Tjejerna finns i Kinna mellan Borås och Göteborg. Bur ingår vid köpet. Båda tjejerna är handtama och mycket trevliga. Juno är dock lite stresskänslig och därför önskar jag att de får komma till ett lugnt och tryggt hem.

Pris för båda: 400 kronor för båda gerbilerna. Pris för bur kan diskuteras. Vid intresse är det lättast att mejla på calypsosgerbiler@hotmail.com men jag kan också nås här via PM.

Fotona är tagna idag, helt färska alltså. Kan tillägga att lilla Juno inte är så risig som hon kanske ser ut - svarta rexgerbiler råkar bara vara helt omöjliga att fota med blixt. Hon är en liten mjuk fluffboll 😉

Annons:
moawi
2015-02-22 01:01
#1

Jag har även fler gerbiler till salu! Olika åldrar, färger och kön.

Vet inte om jag kommer lägga upp alla annonser här på GIF. För att vara säker på att inte missa någon, kolla gärna på min Facebook-sida som finns länkad i signaturen nedan :) Kommer att fota och lägga upp de andra gerbilerna imorgon.

thea_thea
2015-02-22 17:35
#2

Vilka snyggingar!

moawi
2015-02-23 20:58
#3

#2 Håller med 😍

Nu har jag lagt upp en annons på Blocket för alla gerbilerna som är till salu 🙂

http://www.blocket.se/alvsborg/Gerbiler_fran_uppfodare_58908043.htm?ca=16&w=1&last=1

Som sagt så finns också alla gerbiler på min facebook-sida i signaturen nedan. De tre senaste inläggen är det som det gäller.

Upp till toppen
Annons: