Annons:
Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 1880 ggr
Anne.K
12/19/14, 2:16 PM

Myomorphas har gerbiler till salu

Jag har lite gerbiler här hemma nu som gärna vill flytta till trevliga sällskapshem med mycket tid och kärlek.

Följande gerbiler är till salu och säljs i de par som de skrivs:

Par 1
Antal: 2 stycken
Namn: Philadelphia och Myomorpha's Bloody Mary
Kön: Honor
Philadelphia är född: 2014-01-07
Myomorpha's Bloody Mary är född: 2014-10-27
Philadelphias färg: Argente
Myomorpha's Bloody Marys färg: Apricot
Pris: 300 kr/paret - stamtavlor + registreringsbevis, liten påse med foder samt livslång support medföljer köpet.

Övrigt: Detta är ett mor och dotter par. Philadelphia är en pensionerad avelshona. Ska ej gå i avel mer då hennes psyke inte klarar av det. Så hon är endast till sällskap. Likaså med dottern Bloody Mary, ska endast vara till sällskap då risken för nedärvt dåligt "moders" psyke finns. Honorna säljes endast tillsammans. De är i övrigt snälla och trevliga, och gör sig bra som sällskapsgerbiler.

Par 2
Antal: 2
Namn: Myomorpha's Puck och Myomorpha's Black Waltz
Kön: Hanar
Båda är födda: 2014-08-23 
Myomorpha's Pucks färg: Agouti
Myomorpha's Black Waltz färg: Black
Pris: 400 kr/paret - stamtavlor + registreringsbevis, liten påse med foder samt livslång support medföljer köpet.

Övrigt: Detta är 2 kullbröder. Säljes endast till sällskap. Jag har även satt avelsförbud på Black Waltz då han utvecklades sent och det är inget man bör avla vidare på. Detta är i övrigt 2 jätte fina killar som fortfarande är unga och barnsliga. Men de bör lugna ner sig sedan när de mognar och blir vuxna.

Par 3
Antal: 2
Namn: Tsunami's Doya och Myomorpha's Blue Whisp
Kön: Honor
Tsunami's Doya är född: 2012-12-16
Myomorpha's Blue Whisp är född: 2013-06-25
Färg: Båda är i färgen Blue
Pris: 200 kr/paret - stamtavlor + registreringsbevis, liten påse med foder samt livslång support medföljer köpet.

Övrigt: Detta är ett mor och dotter par, som jag för ca 1 år sedan sålde en gång tidigare. Men nu nyligen flyttade de hem igen så ägaren inte längre hade tid för dom. Dessa honor säljes endast till sällskap då båda är för gamla för avel. De är 2 jätte trevliga och snälla tjejer, som söker sitt för alltid hem.

Par 4
Antal: 2
Namn: Myomorpha's Penelo och Myomorpha's Fran
Kön: Honor
Båda är Födda: 2014-12-02
Myomorpha's Penelos färg: Agouti
Myomorpha's Frans färg: Grey agouti
Pris: 400 kr/paret - stamtavlor + registreringsbevis, liten påse med foder samt livslång support medföljer köpet.

Övrigt: Detta är 2 kullsystrar som blir leveransklara den 20:e januari 2015. Dessa säljes enbart till sällskap då deras moder har dåligt "moders" psyke. Så med risk att dessa kan ha ärvt detta så ska de ej avlas på. Men det blir istället utmärkta sällskapsgerbiler. Jätte söta och fina tjejer. Dessa 2 adopterades bort till deras moster som har tagit väl hand om dom. Anledningen att de adopterades bort till en annan gerbilhona var för att mamman hade dödat de övriga kullsyskonen i samma kull. Och dessa var i dåligt skick, så för att de skulle ha en chans att överleva fick de flytta till en annan gerbilhona med ungar. Och nu är de lika pigga och fina som gerbilungar ska vara. :)

Gerbilerna finns i Skara i västra götaland.

Vid intresse maila: info@myomorpha.se
Eller svara direkt här i tråden, eller skicka ett PM.

Min hemsida: Myomorpha.se

Bilder kan fås via mail vid seriöst intresse.

Eventuellt dyker det även upp bilder här i tråden framöver.

OBS! Vill man komma och hälsa på alla gerbilerna som finns till salu innan man bestämmer sig så går det utmärkt. Det ska kännas rätt både mellan ägare och gerbil.

 Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Annons:
Anne.K
12/21/14, 5:34 PM
#1

putt

 Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Anne.K
12/24/14, 11:31 AM
#2

putt

 Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Anne.K
1/1/15, 11:47 AM
#3

Putt

 Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Anne.K
1/5/15, 7:47 AM
#4

Par 1 och Par 3 finns fortfarande till salu.

 Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Anne.K
1/9/15, 8:41 AM
#5

Philadelphia och Myomorpha's Bloody Mary

Tsunami's Doya och Myomorpha's Blue Whisp

Dessa finns fortfarande till salu!

 Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Slugawoo
1/10/15, 5:13 PM
#6

Finns det möjligtvis bilder på Bloody Mary och Philadelphia?

Annons:
Anne.K
1/10/15, 5:22 PM
#7

Jag kan ta och fixa detta. :)

 Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Slugawoo
1/10/15, 5:27 PM
#8

Tack, det vore verkligen jättesnällt! :)

Anne.K
1/11/15, 4:44 PM
#9

Tsunami's Doya och Myomorphaäs Blue Whisp är inte längre till salu, eftersom Tsunamis Doya tyvärr gått bort och Blue whisp är nu ensam. Så hon stryks för tillfället ifrån försäljningen.

 Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

thea_thea
1/11/15, 6:30 PM
#10

Åh nej :(

Slugawoo
1/18/15, 8:43 PM
#11

Har det blivit några bilder på Bloody Mary och Philadelphia? :)

Anne.K
1/18/15, 9:54 PM
#12

Får ursäkta, jag kom av mig, sedan blev jag sjuk. men ska förhoppningsvis få det fixat nu under veckan som kommer ^^. Får ursäkta dröjsmålet.

 Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Upp till toppen
Annons: