Annons:
Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 574 ggr
Maddes.gerbiler
2014-12-17 13:47

3 gerbilhonor behöver nytt hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Intressekoll inget akut men viktigt med ett bra hem. Det är nu så att mina 3 söta Gerbil honor behöver ett nytt hem.då jag och min sambo känner dem behöver mer tid och kärlek. Säljs endast till seriösa erfarna folk som haft gerbiler innan. Alla 3 honornas säljs tillsammans för 350kr. Finns även akvarium som kan köpas för 300kr. Finns i göteborg/hisingen. *Marcy (nutmeg/saffron) 1 år (Från tsunamis gerbiluppfödning Marcys ungar jag fött upp själv *Mindy nutmeg ca 6månder *Amber nutmeg/saffron ca 5 månader Kan nås här eller via mail Madeleinmalare@gmail.com Eller sms 0739541891 ! Beskriv gärna varför just du skall Få ta hand om mina gerbiler/ vad för hem kan du erbjuda osv! Viktigt att dem inte blir någon julklapp till något barn som senare kommer tröttna på. Säljs endast till vuxna ! Mvh Madeleine

Annons:
Anne.K
2014-12-17 14:53
#1

Hej tänkte bara flika in att om de är saffron så är dom rödögda. Men på bilderna så ser alla svartögda ut så antar att de är nutmeg om inte fotona är missvisande? För nutmegs är svartögda. Och saffron rödögda. :)

Fina gerbiler för övrigt, hoppas du finner ett fint hem till dom. :)

 Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Maddes.gerbiler
2014-12-17 15:02
#2

Hejsan :) båda har lite saffron i sig. Men är en nutmeg mest. Viste inte riktigt hur jag skulle skriva det :p men tack för hjälpen :) ja jag är ganska kräsen med dem skall få lyx hemmet med mycket kärlek :)!

Anne.K
2014-12-17 15:11
#3

#2 antingen är man saffron eller nutmeg. De kan inte ha lite saffron i sig :P Så funkar inte färggenetiken. Utan det du menar är väl att de är nutmeg som är bärare av rödögt i så fall. :)

 Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Maddes.gerbiler
2014-12-17 15:31
#4

då är det nutmeg haha. Bara det marcy är lite mer organge än dem andra :p och ljust runt om men du vet ju mer än mig som uppfödare ;D

Maddes.gerbiler
2014-12-17 15:32
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Nyfikna tjejer :)

Upp till toppen
Annons: