Annons:
Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 712 ggr
BjornKraft
2014-11-15 00:06

TILL SALU! Sot & Tos

Sot & Tos är tillsalu, men INTE för avel, bara som roliga kompisar.

 Dom är superbortskämda och har sagt till mig att dom vill fortsätta att vara det :-) 

Sot & Tos är helsvarta med vit slips och vita streck tvärs över framtassarna och svarta ögon. Dom är systrar och ser helt identiska ut för den som inte känner dom.

Sot & Tos är hyggligt handtama och äter ur handen och låter sig bli upplyfta om de är på humör. Föräldrarna (Svartis & Vitis) är av okänt ursprung och därför vill jag inte att köparen avlar på tjejerna. Svartis & Vitis är friska, lugna, stabila och mycket tama och lätta att ha att göra med. 

Bilder kommer inom kort (när överföringen fungerar för mig).

“Om mänskligheten skulle försvinna så skulle världen pånyttfödas i det rika balanserade stadium som existerade tiotusen år sedan. Om insekterna skulle försvinna så skulle miljön störta samman i kaos.” -Edward O. Wilson

Annons:
BjornKraft
2014-11-17 21:39
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#1

Nu har jag lyckats fånga dem på bild. Inte så bra bilder… men Gerbilerna är pigga och nyfikna med glansig fin svart päls.

“Om mänskligheten skulle försvinna så skulle världen pånyttfödas i det rika balanserade stadium som existerade tiotusen år sedan. Om insekterna skulle försvinna så skulle miljön störta samman i kaos.” -Edward O. Wilson

BjornKraft
2014-11-18 22:25
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#2

Här kommer fler och bättre bilder på systrarna Sot & Tos

“Om mänskligheten skulle försvinna så skulle världen pånyttfödas i det rika balanserade stadium som existerade tiotusen år sedan. Om insekterna skulle försvinna så skulle miljön störta samman i kaos.” -Edward O. Wilson

BjornKraft
2014-11-18 22:38
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#3

Lite fler bilder :-)

“Om mänskligheten skulle försvinna så skulle världen pånyttfödas i det rika balanserade stadium som existerade tiotusen år sedan. Om insekterna skulle försvinna så skulle miljön störta samman i kaos.” -Edward O. Wilson

Upp till toppen
Annons: