Annons:
Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 444 ggr
Anne.K
10/20/14, 5:58 PM

Sökes: avelshanar

Hej! Jag är nu på jakt efter avelshanar till min uppfödning (Myomorpha). Hanarna jag söker får inte vara yngre än 1 år och ska ha känd stam. Färg är oviktigt däremot är hälsan och temperament mycket viktigt. Hanarna får aldrig ha uppvisat några sjukdomssymptom under deras livstid, detta är jag väldigt hård med. De ska ha varit friska hela tiden och aldrig heller behövt behandlas mot något. Temperamentsmässigt söker jag gärna lugna och stabila hanar som fungerar väl med sina burkamrater. De ska vara snälla och aldrig ha bitits. Har du eventuellt en eller flera hanar som passar in på ovanstående punkter så ta gärna kontakt med mig. :) Vill du veta mer om min avel så kan du besöka min hemsida: http://myomorpha.se Kontakt: info@myomorpha.se Även Pm här eller kommentarer i tråden går också bra. Tack i förhand! :)

 Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Annons:
thea_thea
10/20/14, 7:48 PM
#1

Vad menas med känd stam?

Cochon
10/20/14, 9:04 PM
#2

#1 Att man känner till gerbilens förfädrar, så att säga. :-P

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

thea_thea
10/20/14, 11:03 PM
#3

#2 Jaha okej, då har jag 4 små som gärna skulle vilja träffa söta gerbilhonor!

Anne.K
10/21/14, 10:34 AM
#4

#3 är de för utlåning eller säljer du? Om det är för utlåning så är det en fördel om du inte bor för långt bort, så vart i landet finns du?

 Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

thea_thea
10/21/14, 2:26 PM
#5

#4 Utlåning! Säljer inte mina bebisar ;) Bor i Skåne men det går nog att fixa transport. Men är det för en parning eller flera? Och vilka/vilken är du intresserad av? Och om det är bara en gerbil så hur ska man göra med burkompisen?

Anne.K
10/21/14, 2:56 PM
#6

#5 Då hoppar jag det. :) Det blir väldigt bökigt att flänga runt gerbilerna mellan skåne och skara. Men tack ändå. :)

 Dock har jag nog lyckats fiska fram lite avelshanar som jag nog kommer att köpa. 
Men jag tar ändå gärna emot lite förslag iaf. :)

 Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Annons:
[SoLSea]
10/22/14, 9:31 AM
#7

Vi har 4 st du kan få. Vi bo i Göteborg. Den är bröder allihop.

[SoLSea]
10/22/14, 9:33 AM
#8

Vi flyttar utomlands snart och måste hitta nya hem. Alla tillbehör ingår. Ring eller sms på 0735054009

Upp till toppen
Annons: