Annons:
Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 811 ggr
Ceratico
2014-10-15 22:35

(Köpes) Äldre gerbil

Eftersom jag inte kan hitta någon som vill ha min tvååriga hane Nuces så väljer jag nu att börja en jakt på en äldre gerbilhona som kan sättas som sällskap åt honom. Jag mår så himla dåligt av att han är själv och vill såklart hans bästa, utan att själv ta på mig mer ansvar med yngre kompisar till honom. Detta är då anledningen till att jag vill hitta en äldre hona (om det inte är allt för svårt med äldre hane så fungerar det med). Jag har inte så pass mycket tid åt honom att det fungerar och det är därför jag söker honom en kompis - självklart kommer jag erbjuda dem utflykter så ofta jag kan och orkar! Men för att lite kort prata om det hem jag har att erbjuda så är det ett stort akvarie på 160 liter som är fyllt med mängder av spån, kartong och även lite träinredning. Fodret jag serverar är Gerbil Nature, vilket jag lär hålla fast vid.

Om det skulle vara någon som har en äldre hona/hane som behöver omplacering så får ni gärna höra av er till mig på nr: 070-5268519 eftersom jag tyvärr inte är jätte aktiv här på iFokus längre.
Jag kan ta mig en längre sträcka runt Varberg, vilket är den staden jag befinner mig i - Halmstad, Falkenberg, Kungsbacka, Göteborg, Skene, Kinna, Horred, Borås är bara några utav de ställen som jag utan större svårighet kan ta mig till för att hämta upp en kompis åt min Nuces.

Annons:
Ceratico
2014-10-25 12:52
#1

Jag har nu lyckats omplacera min pojke och därför söker jag inte längre en äldre gerbil! :)

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: