Annons:
Etikettavel-uppfödning
Läst 1179 ggr
lollynonna
2014-09-28 10:41

gerbiluppfödare i Finland eller Norge

hej! vet ni om det finns någon gerbiluppfödare i norra Finland,alt norra Norge?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Annons:
Tsunamis
2014-09-29 12:04
#1

Norge vet jag ingenting om men gerbiler är stort i Finland. Det var nog ännu större förut än vad det är nu men det finns fortfarande gott om uppfödare. Språket är ett problem, en del finnar är inte så bra på varken svenska eller engelska.

Här är klubbens hemsida: http://www.gerbiiliyhdistys.fi/ sen får man köra hela sidan på google translate eller klippa och klistra, klura ut lite.

MvH  Tsunamis

hhejlollo
2014-09-30 16:02
#2

http://moonwells.freehostia.com

Suvi som har Moonwell's är riktigt duktig och henne har jag sålt många Degus till och jag vet att hon är bra även med sina gerbiler 🙂

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

lollynonna
2014-10-03 19:55
#3

#1 språket är inget problem då min låtsaspappa pratar flytande finska:) 

ska kolla runt på sidorna som ni länkade och se  vad jag hittar:D

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

lollynonna
2015-01-24 15:25
#4

vet någon om det finns någon uppfödare nära kemi?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

ScarletMajesty
2015-01-25 17:53
#5

Jag har en kull som är leveransklar i slutet av februari, och ska till rovaniemi i början på mars, så om du är intresserad av att köpa privatuppfödd gerbil från privat uppfödda gerbilföräldrar, så finns det säkert möjlighet för mig att ta med dem till Finland. Pma mig om du vill ha lite mer information :)

ScarletMajesty
2015-01-25 17:53
#6

Jag har en kull som är leveransklar i slutet av februari, och ska till rovaniemi i början på mars, så om du är intresserad av att köpa privatuppfödd gerbil från privat uppfödda gerbilföräldrar, så finns det säkert möjlighet för mig att ta med dem till Finland. Pma mig om du vill ha lite mer information :)

Annons:
lollynonna
2015-01-25 18:12
#7

#5 kan vara intressant,var bor du här i sverige? har ungarna stamtavla och vilken färg är de ?:)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

lollynonna
2015-01-25 18:15
#8

#5 och jag ser att du passerar väl piteå/luleå/boden/älvsbyn på vägen dit va? isf skulle jag kunna hämta de där om jag tingar någon.

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Upp till toppen
Annons: