Annons:
Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 528 ggr
[VampireGirlElvira]1
2014-08-17 21:27

(S) Två Gerbil Tjejer Säljes.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Plats: Boden, Norrbotten. Ras: Gerbiler. (Ökenråttor) Ålder: 2 år. Kön: Honor. Pris: 500:- Nu har jag tagit det stora beslutet med att sälja mina två gerbil tjejer. Jag köpte dom från Djurmagazinet i Luleå 2012. Dom båda är två år gamla. Dom heter Yin (den beiga) och Yang (den svarta.) Jag som ägare till dom här två har några krav till dig/er som ska köpa gerbilerna från mig. Tänk på att mina gerbil tjejer INTE är slit och släng djur! (Dvs. Att man säljer dom vidare från person till person.) DU som ägare MÅSTE ha haft gerbiler förut och vet vilket jobb det är att ha gerbiler. Jag som ägare vill att DU/NI har kvar dom tills livets slut! Tänk på att gerbiler blir MAXIMALT fyra år gamla! Mina två gerbil tjejer är halvt handtama, alltså att dom nafsar på ens händer när det kommer in en hand i buren och när man håller i dom. (Jag håller på att träna dom på att inte nafsa.) Passar INTE till barnfamiljer eller med andra djur! Gerbil tjejerna är INTE till avel! Dom passar INTE ihop med andra honor pga. att dom är systrar! Säljes EJ till dig/er som är under 25 år! Med er så kommer du/ni få med er buren, maten, inredningen, mindre än en halv säck med kutterspån, chinchilla sand och tuggben. Jag som ägare vill ha kontakt med dig även tills tidens slut. Så jag hoppas på att du/ni accepterar mina krav! Allt som allt så vill jag ha 500:- Dom skickas ej!!! Du/ni får komma förbi mig och se dom. Finns Mittemot Tågstationen i Nedre Stadsdelen här i Boden.

Annons:
[VampireGirlElvira]1
2014-08-17 21:27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Yang.

[VampireGirlElvira]1
2014-08-17 21:28
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Buren och innehållet.

[VampireGirlElvira]1
2014-08-24 21:26
#3

Jag söker fortfarande ett hem till mina gerbil honor. Yang är handtam just nu, men Yin är fortfarande lite osäker när man tar upp och håller henne i handen, men jag tränar henne hela tiden med att hon blir mer säker när man håller i henne. Jag hoppas verkligen att någon vill ge dom ett förevigt hem.

[VampireGirlElvira]1
2014-08-27 10:24
#4

Med tanke på händelsen på FB dom här senaste dagarna, så söker jag fortfarande ett bra och seriöst hem åt mina gerbil honor.

Upp till toppen
Annons: